Školení personálu / Upselling - Žijeme Gastrem
Školení personálu / UpsellingŠkolení personálu / Upselling

Proškolený a šikovný personál, to je k nezaplacení. Potřebujete zaškolit personál a hledáte školitele, kteří dokáží s úsměvem a dobrou náladou Vašim zaměstnancům poskytnout všechny důležité informace a dovednosti? Jsme tady pro vás.

Zjistit víceŽijeme Gastrem
undefinedNadpis slideruLorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Aliquam erat volutpat.Text tlačítkaPodnadpis

Školení personálu

Profesionální školení nejen pro someliéry

Školení pro barmany

Profesionální školení nejen pro barmany

Školení pro barmany

Profesionální školení nejen pro baristy

Školení pro barmany

Proškolíme váš personál v oblasti hygienického minima

Školení personálu

První dojem je nejdůležitější

Že jste to už někdy slyšeli? V gastronomii to platí dvojnásob. Můžete mít sebe hezčí podnik, ale vše záleží na obsluze. I to nejlépe uvařené kafe, či jídlo chutná jinak s úsměvem.

GURU SOMELIÉR

Profesionální školení nejen pro someliéry

Jste majitel podniku (kavárna, bar, restaurace, vinotéka) a chcete zvednout prodej šumivých vín a často slyšíte „to nikdo nechce“ nebo „to je drahé“ nebo „jsme pivnice, kavárna, kdo by to tady pil“ – no úplně každý, když se to umí prodat a hlavně správně nabídnout a doporučit. Ale bez edukace není prodeje, protože personál nerad nabízí produkty, kterými si není jist a nezná dobře jejich kvalitu nebo složení.

BAROVÝ GURU

Profesionální školení nejen pro barmany

Díky našim bohatým zkušenostem za barem uděláme z vašeho personálu profíky. Znáte to, když si dáte známý drink a v jiném podniku chutná úplně jinak? Bohužel je to naše každodenní zkušenost a obsluha za barem málokdy zná takzvaný PERFECT SERVE. V zásadě se jedná o jasný postup daného drinku. My Váš personál naučíme krok po kroku, jak toho docílit. Vám jako provozovateli navrhneme, co by se do vašeho podniku hodilo, doporučíme dodavatele a zajistíme lepší ceny na nákup surovin.

Vypracujeme Vám kalkulaci vašeho sortimentu včetně manuálu pro váš personál, aby každý měl kdykoliv možnost se podívat, co se jak dělá.

KÁVOVÝ GURU

Profesionální školení nejen pro baristy

Milujete kávu a chcete se naučit, jak ji správně připravit, co o ní vědět nebo jak dokonale ušlehat pěnu a naučit se Latte art? Výborně! Tak právě pro Vás máme tyto dva kurzy.

ZÁKLADY ESPRESSO

Na tomto kurzu si ukážeme: co je to dobrá a špatná káva. Nebojte se nebude to jen o povídání. Budete kávu připravovat na profesionálním dvou-pákovém kávovaru. Káv uděláme opravdu hodně.

LATTE ART

Všem se líbí, ne každý ho opravdu umí. A od toho jsme tady my – provedeme Vás nekonečnou praktickou část šlehání mléka a přípravy mléčných specialit. Naučíme se rozpoznat správně našlehané mléko od špatně našlehaného a to hned několika způsoby.

HYGIENA NA PRACOVIŠTI

Proškolíme váš personál v oblasti hygienického minima

Předmětem školení jsou témata týkající se kodexu hygienických pravidel, základů osobní a provozní hygieny, správné výrobní a hygienické praxe, alimentárních onemocnění, zásad systému HACCP a sanitace. Školení probíhá formou diskuze s účastníky a není pouhou teorií, je doplněno o řadu příkladů z praxe v terénu. Školení je ukončeno kontrolním testem a předáním certifikátu. Je prováděno přímo v provozovně.

Máte zájem o naše služby?

Neváhejte nás kontaktovat

Bez marketingu to nepůjde

Statistika jev tomto směru doslova vražedná.

V České republice během loňského roku vzniklo vůbec nejméně restaurací za uplynulých deset let. Ale ouha – i tak jich bylo otevřeno 716. Je nám samozřejmě moc líto, že naše milované odvětví zažilo slabší rok – více než 700 restaurací ale není zase tak málo.

Konkurence je nemilosrdná. A pokud se máte prosadit – musíte vytáhnout do pomyslného boje. Skvělý kuchař, recepty i lokalita? Paráda. Nesmíte ale zapomenout na marketing. Pokud budete spoléhat jen na ty návštěvníky, co k vám zavítají tak nějak náhodou, to abyste měli podnik opravdu uprostřed Staroměstského náměstí v Praze… Ale jde to i jinak.

Vítejte na naší stránce.

Zviditelněte se

Maximalizujte viditelnost své restaurace pomocí online recenzí. Tato forma reklamy z úst do úst (word-of-mouth) je často přehlížena, ale může být velmi účinná. Navíc máte kontrolu nad tím, jak je vaše restaurace prostřednictvím recenzí prezentována, protože můžete reagovat na pozitivní i negativní ohlasy. To zanechá v potenciálních zákaznících trvalý dojem a ukáže, že si jejich názorů vážíte. Nebojte se negativních recenzí, protože je lze také využít k identifikaci a zlepšení provozních chyb. A ano, není to tak úplně z úst do úst, spíše z klávesnice k další – ale přece bychom neslovíčkařili. No ne?

Zviditelněte se

Předběhněte konkurenci a uspokojte poptávku zákazníků tím, že nabídnete možnost online rozvozu jídla pro vaši firmu. Tento trend představuje další prodejní kanál, který může zvýšit vaše příjmy a přilákat stálé zákazníky. Můžete využít již zavedené služby, které v Česku dobře známe už asi úplně všichni. Anebo si můžete rozjet klidně vlastní malý rozvoz. Záleží, kolik peněz hodláte investovat. Ale trend je jasný – v Česku se už dávno nerozváží jen pizza a Family Frost.

My osobně bychom každopádně doporučovali využít některé ze zavedených platforem jen na začátku – následně si můžete poměrně efektivně rozjet vlastní rozvoz – a nedělit se o zisky.

Dárkové vouchery – všichni je máme rádi

Když nevíte, co někomu darovat k narozeninám nebo pod stromeček, dárkovým poukazem do dobré restaurace rozhodně nic nepokazíte. Nabídněte vouchery i ve vašem podniku. Minimálně během vánoční sezóny se po nich skoro zaručeně doslova zapráší. Dnes to navíc jde i digitálně – s chytrým QR kódem. Nevíte jak? Rádi vám pomůžeme a navrhneme poukaz přímo na míru pro váš podnik.

Lokální marketing

Je ve vašem okolí nějaký influencer nebo food blogger? Najděte si ho a spojste se s ním. Nebojte se trendů. Instagram, TikTok, YouTube – tyhle platformy dnes doslova udávají tempo lidské společnosti. Kdo neinovuje, zaostává – a pomalu umírá. Taková reklama nemusí být ani příliš drahá. Nemíříte přece hned na Kim Kardashian nebo Zdeňka Pohlreicha. Najděte si někoho, kdo třeba začal jen nedávno – a slaví první úspěchy. Domluvit se s ním můžete třeba jen pomocí barteru. Dobré jídlo za nafocení a zmínku na instagramovém profilu. Jednoduchá matematika.

Máte zájem o naše služby?

Neváhejte nás kontaktovat