Poradenství v gastronomii
Tajný host / Mystery shopping / Mystery guest
Díky této službě získáte zpětnou vazbu o reálném fungování Vašeho provozu a zaměstnanců z pohledu zákazníka. Na přání připravíme konkrétní či specifické situace sloužící k prověření znalostí a dovedností Vašeho personálu - problémový či nespokojený zákazník apod.
Při gastronomickém mystery shoppingu rozlišujeme dvě úrovně poskytované služby:
Mystery guest
Co vše při návštěvě zkoumáme?
- počet zaměstnanců v podniku a jejich výkon
- jak dlouho trvá, než si fiktivního zákazníka někdo všimne
- zda je pozdrav přátelský
- otázky kladené personálem pro maximální a efektivní prodejnost
- upseling (nabídka ústní formou, kladně a vlídně přesvědčit zákazníka aby si zakoupil dražší či akční nabídku či produkt)
- cross-selling (zvýšení prodeje doplňkových a souvisejících služeb)
- prodejní argumenty používané personulem
- zda a jak se personál pokouší kladně vyřídit objednávku
- zda personál navrhuje prodej a nabídku nějakého dodatečného produktu
- zda persolnál pozval zákazníka k opětovné návštěvě prodejny či mu doporučil nadcházející akci
- čistotu prodejny a příslušenství
- rychlost služby
- dodržování norem společnosti vztahující se ke službě, vzhledu podniku a prezentace
- a mnohé další


Tajný host / Mystery shopping / Mystery guest
Obecný gastronomický Mystery shopping
Při obecném gastronomickém mystery shoppingu zkoumáme mimo výše uvedené:
- celkový dojem podniku
- celkovou kvalitu poskytovaných služeb
- celkovou rychlost služeb
- ...a mnoho dalších konkrétních maličkostí
Tajný host / Mystery shopping / Mystery guest
Specifický gastronomický mystery shopping
Při specifickém gastronomickém mystery shoppingu navíc zkoumáme:
- dodržování gastronomických standardů a pravidel
- Tento druh mystery shoppingu provádí osoba, která je vyučena v oboru a současně má praxi v oboru - kuchař/číšník mimo jiné i ze zahraničí. Díky tomu jsme schopni poskytnou mnohem podrobnější a hlubší pohled než má běžný zákazník.

Poradenství v gastronomii
Výstupem naší služby je:
Výstupem každého skrytého nákupu je záznam se zpětnou vazbou - sepíšeme všechny zjištěné klady a zápory - jak personálu, tak provozovny. Navíc po každém mystery shoppingu se s Vámi osobně sejdeme a probereme možnosti ke zlepšení..
Na základě provedeného mystery shoppingu Vám navrhneme konkrétní kroky vedoucí k odstranění zjištěných problémů a posílení silných stránek personálu i provozu. Zavedení změn do praxe můžeme nechat na Vás nebo Vám pomoci díky službě školení kuchařů a číšníků.