Tvorba A la Carte-jídelního lístku / Barového menu / nápojového menu - Žijeme Gastrem
Popis obrázku Lorem ipsum dolor sit amet.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vitae semper elit, vitae varius metus. Sed rutrum tincidunt diam eget bibendum. Curabitur fermentum.

Nadpis tlačítka Nadpisek
Popis obrázku Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nulla vitae semper elit, vitae varius metus. Sed rutrum tincidunt diam eget bibendum. Curabitur fermentum,

Nadpis tlačítka Nadpisek

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII

Tvorba A la Carte-jídelního lístku / Barového menu / nápojového menu

Od grafiky, po poradenství až po tisk

Lístky na míru

Pomůžeme Vám optimálně sestavit jídelní lístek, nápojový lístek, polední menu a jakýkoliv další lístek pro Váš provoz (catering, firemní akce, svatba a mnohé další). Ač se to nejen laikovi nezdá, správné sestavení jídelního lístku je věda, při které musíme vzít v úvahu mnoho faktorů. A velmi detailně poznat fungování podniku.

NA MÍRU OD A DO Ž

Sestavení na míru nebo optimalizace stávajícího menu

V obou případech služba vyžaduje se s Vámi potkat více než jednou a detailně probrat mimo jiné následující:

  • Druh podniku
  • Cílová skupina
  • Filozofie podniku
  • Cenotvorba
  • Tržby
  • Vybavenost provozovny (kuchyně, bar), včetně skladovacích a výdejních prostor
  • Personál a jeho zkušenosti
  • Nejprodávanější sortiment
  • Selekce vhodného sortimentu

A mnohé další, pojďme si je jednotlivě rozebrat

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Druh podniku a cílová skupina zákazníků

Jinou skladbu jídelníčku bude mít pizzerie, jinou rybí restaurace a úplně jinou steak house.

Stejně tak důležité je vzít v úvahu, kdo je můj zákazník a cílová skupina - dělníci, rodiny s dětmi, cyklisté, gurmáni...


Nesnažte se kopírovat restaurace ve vašem okolí s myšlenkou jim to funguje tak mě to bude přeci fungovat taky...

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Cílová skupina

Když se budete snažit prodávat výborné steaky na pláži asi se pár nadšenců najde ale nikdy to nebude ono.


Proto určení cílové skupiny je jeden z nejpodstatnějších kroků ke správnému sestavení vašeho menu.

Pojďme je úzce specifikovat společně.

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Filozofie podniku

Chcete-li a máte chuť budovat něco originálního a poutavého i to umíme a rádi Vám pomůžeme, nicméně opravdu nechceme budovat finne dinnig restauraci v centru sídliště, mnohem zajímavější bude prosperující pivnice s velkých dětských hřištěm.


Je důležité si určit filozofie a nebo v opačném případě velkou dávku štěstí a naše zkušenosti.


Pokud nemáte a nechcete mít jasnou filozofii, tak buďme k sobě upřímní stejně jak si vážíme vašeho času my, tak rovnou říkáme, že pokud nechcete si nechat poradit, tak nás raději ani nekontaktujte :)

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Tvorba cenotvorby

Citlivé komplexní téma, nicméně pokud má být menu životaschopné a ziskové, jinak to nejde.

Jaké jsou náklady v surovinách, energiích, mzdách a odvodech.

Jakou máte marži a zisk? Stejně tak se musí vzít v potaz kupní síla cílové skupiny a místa.


Ano budete muset s námi zahodit typického českého gastronoma a odkrýt karty, protože o Arabelin prsten a křišťálovou kouli jsme už přišli a čarovat z vody nemá smysl.

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Personál a jeho zkušenosti

Jeden z nejdůležitějších bodů u tvorby nového menu ačkoliv se to nemusí zdát, znalosti Vašeho personálu jsou klíčovým faktorem Vaší prodejnosti a maximalizace zisku a zároveň i spokojeného a nadšeného personálu.


Ano moc dobře víme, jak to je v dnešní době s kvalitním personálem, ale i z polena se dá udělat šikovný sekáč! O tomto tématu se dočtete více na stránce "školení personálu" - Hlavním důvodem je svůj personál neustále školit a motivovat a tím vydělávat pořádné peníze ve Vašem podniku.

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Tržby

Tvoří Vaše tržby zejména skvělé obědy, ale zato pokulháváte na večeřích nebo máte nedostatek firemních večírků či svateb i když na to máte skvělé prostory? 

Ve správné vyváženosti jídelních a nápojových lístcích se skrývá cesta ke zvýšení tržeb a maximalizaci obratu. 


Tržby a zisk to je to proč to vlastně děláme / děláte - bojíte se zdražit? Poradíme Vám jak na to, aniž by Váš zákazník nemrmlal...

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII NA MÍRU OD "A" DO "Z"

Vybavenost provozovny

Jak velkou máte kuchyni a co v ní máte ovlivní nejen to, kolik jídel je schopen kuchař připravit a vydat.

Ale i to, jak dlouho mu to bude trvat, což má zase vliv na spokojenost zákazníků atd. A souvisí to i s tím, jak máte sestaven jídelní lístek.


Znáte to rčení? i s malým Kašpárkem jde hrát velký divadlo? To sice ANO, ale ať se jedná o tuto nebo jinou situaci vše je to o přípravě a v gastronomii obzvláště.

PORADENSTVÍ V GASTRONOMII

Je toho mnoho, zkrátka cokoliv.

Přemýšlíte nad něčím? Co Vás trápí, co byste potřebovali zajistit pro svůj podnik? Věříme, že na vše v dnešní době máme firmu / člověka, který je schopen Vám pomoci a nebo můžeme doporučit.

Máte zájem o naše služby?

Neváhejte nás kontaktovat